netoxin

netoxin

netoxin

netoxin

انتخاب عنوان مناسب برای مقاله

انتخاب عنوان مناسب برای مقاله

انتخاب عنوان مناسب برای مقاله یکی از کلیدی ترین اقدامات کسب نتیجه مورد نظر در سئو است. با انتخاب صحیح ، هدف اصلی را شناخته و به سمت آن خواهیم رفت. انتخاب نادرست ما را از مسیر و هدف اصلی دور خواهد کرد.

انتخاب عنوان مناسب برای مقاله

در این مقاله قصد داریم تا موضوع انتخاب عنوان مناسب برای مقاله را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. برای اینکار مجموعه ترفندها و راهکارهایی وجود دارند که به همه آنها اشاره می کنیم.

انتخاب عنوان مناسب برای مقاله

تجزیه و تحلیل و جمع آوری اطلاعات مرتبط

از گوگل کمک بگیرید. مطمئنا دیده اید که در هنگام جستجوی واژه ای گوگل واژه های دیگری را نیز پیشنهاد می کند. این قابلیت گوگل به ما کمک می کند که بفهمیم مخاطبان عمدتا دنبال چه عناوینی هستند. برای مثال قصد داریم مقاله ای آموزشی در مورد بهینه کردن سایت منتشر کنیم. من در گوگل عبارت ” بهینه کردن سایت ” را جستجو می کنم. در انتهای صفحه نتایج مواردی به عنوان هم خانواده به من پیشنهاد می کند. با کمی دقت می توان متوجه شد بهترین عنوان برای مقاله مورد نظر آموزش بهینه سازی سایت است.

از ابزار google trends استفاده کنید

ابزار google trends اطلاعات مفیدی در مورد روند جستجوی واژه ها در اختیار ما قرار می دهد. عبارت مرتبط ( related ) نتایج جستجو که در بالا به آن اشاره کردیم را در google trends وارد کرده و بررسی کنید کار کردن بر روی کدامیک از موارد درست است. توجه کنید که این ابزار اطلاعات دقیقی در اختیار قرار نمی دهد بلکه یک ذهنیت و شمای کلی به ما می دهد که همین همین بسیار مفید و قابل استناد است. اگر در کار با این ابزار مشکل دارید پیشنهاد می شود مقاله آموزش google trends را مطالعه کنید.

هدف اصلی را بشناسید و روی آن زوم کنید

پس از انتخاب عنوان مناسب برای مقاله وقت آن رسیده است که شروع به نگارش مقاله مورد نظر خود کنید. توجه کنید که علاوه بر محتوای ارزشمند و جذاب می بایست به یک نکته اساسی دیگر توجه داشته باشید. متن مقاله باید مدام به هدف اشاره کند و در واقع روی آن زوم کند.

اولویت های بعدی را نیز شناسایی کرده و روی آنها کار کنید

در بسیاری از مواقع علاوه بر هدف اصی موارد دیگری نیز به نظر پر اهمیت هستند. با توجه به اینکه اولویت اول ما عنوان مقاله است اولویت های بعدی را نیز می توان به عنوان تیتر در مقاله قرار داد و پاراگراف مخصوصی برای آن نگارش کرد.

حاشیه رفتن برای رسیدن به موضوع اصلی

اگر کمی منطقی فکر کنیم در برخی مواقع هدف ما بسیار بالاتر از توانایی های ماست. برای مثال از یک سایت ساده و نوپا نمی توان انتظار داشت در واژه های کلیدی و اساسی مرتبط با موضوع فعالیت خود در بالاترین سطح قرار گیرد. در اینجاست که حاشیه رفتن بهترین کار است. مقالاتی منتشر کنید که در واقع مکمل و زیرشاخه هدف اصلی است. برای مثال اگر سئو هدف است با عناوین مقالات مرتبطی مانند لینک بیلدینگ کار را شروع کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.